A.S.V.R. - Forum
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
A.S.V.R. - Forum

Airsoft Sport Verein Rafzerfeld
 
StartseiteStartseite  SuchenSuchen  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  Login  tmt.chtmt.ch  

 

 spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09

Nach unten 
2 verfasser
AutorNachricht
Atilar




Anzahl der Beiträge : 10
Anmeldedatum : 26.01.08

spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Empty
BeitragThema: spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09   spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Icon_minitimeSo Mai 10, 2009 1:21 am

Ort: Bahnhof hüntwangen
Zeit: 11:00 morgens den wenn all firabig und ziit hend

Usdur und chraft Training

wer nöd chunt wird für di nögste 2 Spiel gstriche! ameldig nöd erforderlich wells es obligatorisches Training isch!

Greez Atilar
Nach oben Nach unten
Onki
Admin
Onki


Anzahl der Beiträge : 173
Ort : Hüntwangen / ZH
Anmeldedatum : 23.01.08

spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Empty
BeitragThema: Re: spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09   spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Icon_minitimeSo Mai 10, 2009 12:39 pm

Zum glück isch de Gimp nöd im vorstand sust hetemer na es Problem^^ afro
Nach oben Nach unten
https://asvr.forumieren.net
Atilar




Anzahl der Beiträge : 10
Anmeldedatum : 26.01.08

spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Empty
BeitragThema: Re: spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09   spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Icon_minitimeSo Mai 10, 2009 2:05 pm

höhr mer uf mit vorstand und afüerer und den ganze schiisdreck

ihr böggeds eifach nöd ich chan am abig am halbi achti oder achti nöd ah diä schiis training cho well ich den is nest gange das sind mini arbetsziite und wenn ihr mich (Flo) weg dem nah münd go blöd ahmache cho den chönder mir sowieso am arsch lecke! wenn ich ah es spiel wot den gang ich au mir doch scheiss egal öb ihr mir das wennd ferbüte oder nöd xD

dä Manu isch nah niä amne Training gsi oder anere gruppe iteilig oder susch was obwohl er ziit het aber ihn figgt keine ah und ihn macht au niämer fertig aber mich scho obwohl ich nüt däfür chan das ich um diä ziit is nest muss...

aber mached waner wennd, spinned doch ume mir egal ihr nemed das ganze eifach viel z ernst und mached di ganz ziit scheiss regle und vorschrifte und seged dä lüüt was sie münd z due ha und bildet autoritäte eu hets doch is hirni gschisse! ich game Airsoft us spass und nöd dasi name beschissni vorschrifte und verpflichtige han... hani scho gnueg im lebe danke

isch jetz chli direkt gsi ich weiss isch dä Flo zu mir au gsi wüssed ihr au ich hoff ich chönd dämit umgha

greez
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Empty
BeitragThema: Re: spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09   spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09 Icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
spontanes Obligatorisches training montag 11.5.09
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» Spontanes Training ( Game ) Donnerstag 7.5.09
» Training 13.05.09
» Training 09.09.09
» Training 20.05.09
» Training Mittwoch 25.08

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
A.S.V.R. - Forum :: A.S.V.R. Airsoft :: Events-
Gehe zu: